No sé si puc, nois

Companys,

Per un moment em sento com Uma Thurman a principis dels anys 90. La meva carrera no ha començat amb bon peu, tinc 23 anys acabats de complir i m’acaben de nominar a Pitjor actriu de l’any als Razzies pel meu, diu la crítica del Washington Post, infumable paper (‘unfilmable’ en anglès) de Sissy Hankshaw a Even Cowgirls Get the Blues. Sorprenentment, vinc de sopar amb el director de moda. Sorprenentment, m’han obert el blog amb una entrada magnífica. Ni més ni menys que Quentin Tarantino, que amb una única pel·lícula a l’esquena (Reservoir Dogs, per mal que em faci dir-ho) i l’ajuda del productor Lawrence Bender, ha donat el salt a la fama i m’anima, a mi, al fracàs personificat, que formi part del seu nou guió, del seu nou projecte. Del seu blog.

I estic amb les mans al volant del cotxe, parats a tres milles del restaurant, a la vora d’un atac d’ansietat, intentant imaginar què seria ballar el You Never Can Tell de Chuck Berry amb el meu ídol de la infància, amb el propi John Travolta de Saturday Night FeverGrease. Amb algú que als 8 anys ja s’havia alçat guanyador de concursos de Twist. De redacció, potser. No sé si puc, nois.

because I was so awkward and embarrassed and shy. – Uma Thurman

De llavors ençà la història és sobradament coneguda: Pulp Fiction es convertí en una de les pel·lícules de culte de tots els temps i Uma Thurman fou alabada per la mateixa crítica del Washington Post (serà per la peluca negra, tu), nominada inclús a l’Oscar a millor actriu secundària a l’any següent. Amb la meitat d’èxit pel blog ja n’estaríem contents…

Agafeu-vos fort perquè això acaba de començar.

PulpFictionTwist

Sam

Responder

